Час підбивати підсумки
Час підбивати підсумки

Поділитися новиною:

Час підбивати підсумки

Початок нового року — це не тільки Новорічні свята , але й час для підбиття підсумків та планування нового. Звичайно, всі роботи треба проводити з урахуванням коштів. Однією з найбільш вагомих структур у цьому напрямку — є фінансова установа. Тому, саме з неї і почнемо цикл публікацій щодо підбиття підсумків 2017 року.

Районною державною адміністрацією в межах своїх повноважень проводилась відповідна робота по забезпеченню виконання місцевих бюджетів району у 2017 році: проведено 25 засідань районних комісій, рішення яких сприяли вишуканню та залученню додаткових джерел надходжень, проводились співбесіди з керівниками підприємств – платниками податків, здійснювалась спільна робота з виконкомами місцевих рад та податковою службою.

В результаті проведеної роботи дохідна частина зведеного бюджету району за 2017 рік виконана на 157,7%, при плані 49 774,6 тис.грн., фактично надійшло доходів (без врахування трансфертів) 78 502,9 тис.грн., додатково отримано 28 728,4 тис.грн. В порівнянні з 2016 роком надходження збільшились на 23 532,3 тис.грн., або на 42,8%.

Дохідна частина загального фонду бюджету перевиконана по всіх 17 бюджетах району.

За 2017 рік згідно плану отримано з державного та обласного бюджету мiжбюджетних трансфертiв 124 036,5 тис.грн., а саме:

Дотації в сумі 13 196,9 тис.грн.,

Субвенції в сумі 110 839,6 тис.грн., в тому числі:

- освiтня субвенцiя - 24 294,4 тис.грн.;

- медична субвенцiя - 16 214,6 тис.грн;

- на виплату допомоги сім`ям з дітьми, – 25 014,9 тис.грн.;

- на надання пільг та житлових субсидій – 44 532,3 тис.грн.;

- на відшкодування вартості лікарських засобів – 394,0 тис.грн.;

- Інші субвенції – 389,4 тис.грн.,

Окрім того отримано трансферти від сільських та селищної рад в сумі 6 219,2 тис.грн.

В ході виконання бюджету району за 2017 рік райдержадміністрацією проводилась постійна робота по залученню додаткових коштів, як з державного так і обласного бюджету, в результаті чого отримано 11 831,4 тис.грн., в тому числі:

- стабілізаційна дотація в сумі 1 908,8 тис.грн.;

Субвенції на:

- оснащення та ремонт шкіл району - 4 765,5 тис.грн;

- ремонт закладів культури – 1 200,0 тис.грн.;

- ремонт та оснащення об’єктів ЖКГ – 3 082,0 тис.грн.;

- ремонт поліклінічного корпусу Шевченківської ЦРЛ – 434,0 тис.грн.

 

Видатки бюджету району на 2017 рік затверджено в сумі 140 091,2 тис.грн., виконано – 234 672,2 тис.грн. (167,5%), в тому числі видатки загального фонду при плані 138 617,6 тис.грн., виконано – 200 469,4 тис.грн., (144,6%), спеціального фонду при плані 1 473,6 тис.грн., виконано 34 202,8 тис.грн.. В порівнянні з 2016 роком (148 943,8 тис.грн.) видатки збільшено на 85 728,4 тис.грн. (57,6%), в тому числі по загальному фонду видатки збільшено на 64 889,9 тис.грн. (47,9%).

Із загальної суми видатків було спрямовано на:

- освіту 68 658,9 тис.грн., або на 66,3% більше проти 2016 року (41 278,8 тис.грн.);

- охорону здоров’я 24 266,2 тис.грн., або на 58,5% більше проти 2016 року (15 307,4тис.грн.);

- культуру 10 209,1 тис.грн., або на 71,3% більше проти 2016 року (5 958,7 тис.грн.);

- фізичну культуру 782,6 тис.грн., або на 122,4% більше проти 2016 року (351,9 тис.грн.);

- соціальний захист населення 75 981,4 тис.грн., або на 32,0% більше проти 2016 року (57 540,2тис.грн.);

- житлово-комунальне господарство 7 444,7 тис.грн., або на 26,3% більше проти 2016 року (5 894,8 тис.грн.);

- інші видатки 47 329,3 тис.грн., або на 109,3% більше проти 2016 року (22 612,0 тис.грн.).

Ключова видаткова стаття зведеного бюджету району - це соціальний захист населенню і складає 75 981,4 тис.грн., або 32,4% питомої ваги від загальної суми видатків.

Видаткову частину загального фонду бюджету за 2017 рік було збільшено проти затвердженого плану на 67 851,6 тис.грн., із них за рахунок коштів вільного залишку (16 084,8 тис.грн.) та перевиконання доходної частини (19 119,1 тис.грн.). Додаткові кошти в сумі 35 203,9 тис.грн було спрямовано на освіту 9 886,0 тис.грн., охорону здоров’я 3 372,0 тис.грн., культуру 4 688,0 тис.грн., соціальний захист населення 2 514,6 тис.грн., управління 4 711,1 тис.грн., фізичну культуру 353,8 тис.грн., житлово-комунальне господарство 9 092,7 тис.грн. (в тому числі співфінансування ремонту дороги Чугуїв-Мілове 3 330,0 тис.грн.), засоби масової інформації 231,0 тис.грн., інші 354,7 тис.грн.

Із загальної збільшеної суми видатків 35 203,9 тис.грн. було спрямовано 13 873,2 тис.грн. на капітальні видатки, а саме на покращення матеріально-технічної бази бюджетних установ на проведення капітальних ремонтів об’єктів соціально-культурної сфери та житлово-комунального господарства.

Капітальні видатки (13 873,2 тис.грн.) в порівнянні з 2016 роком (5 872,4 тис.грн.) збільшені на 8 000,8 тис.грн.

За рахунок додатково залучених коштів з державного та обласного бюджету в сумі 8 537,3 тис.грн. вдалося забезпечити :

- 1 200,8 тис.грн. – оснащення опорних навчальних закладів кабінетами фізики, хімії та біології, географії та математики;

- 434,0 тис.грн. – капітальний ремонт частини поліклінічного корпусу райлікарні;

- 750,0 тис.грн. - капітальний ремонт по заміні вікон ліцею;

- 1 400,0 тис.грн. – придбання сміттєвозу;

- 1 450,0 тис.грн. – капітальний ремонт будівлі Новомиколаївської ЗОШ;

- 1 200,0 тис.грн. – капітальний ремонт будівлі Старовірівського будинку культури;

- 282,0 тис.грн. – капітальний ремонт покрівлі житлового будинку с.Борівське;

- 1 378,5 тис.грн. – капітальний ремонт покрівлі ліцею;

- 442,0 тис.грн. – „Разом в майбутнє” на капітальний ремонт по заміні вікон шкіл ( ЗОШ №1, Петрівська ЗОШ, Старовірівська ЗОШ, Борівська ЗОШ) - 307,9 тис.грн., на заміну системи опалення Сподобівської ЗОШ – 80,0 тис.грн., на заміну вікон та дверей в Раєвському сільському клубі – 54,1 тис.грн.

На жаль Шевченківською селищною радою не були використані кошти виділені з обласного бюджету на реконструкцію каналізаційних насосних станцій і які були повернуті в сумі 1 400,0 тис.грн. до обласного бюджету.

Таким чином в розрізі бюджетів найбільшу суму на соціальний розвиток громади району додатково було спрямовано з районного бюджету – 22 148,8 тис.грн., з селищного бюджету – 2 296,1 тис.грн., з сільських бюджетів – 10 759,0 тис.грн.

На протязі 2017 року проводились своєчасно та в повному обсязі розрахунки місцевих бюджетів із заробітної плати працівникам бюджетних установ та за спожиті бюджетними установами енергоносії та комунальні послуги. Прострочена заборгованість із зазначених видатків не допускалася.

Заходи передбачені в Програмі соціально-економічного розвитку Шевченківського району на 2017 рік забезпечено фінансовими ресурсами в повному обсязі на загальну суму 25 046,0 тис.грн.

При затвердженні зведеного бюджету на 2017 рік середня заробітна плата на 1 працівника по установах бюджетної сфери району була запланована в сумі 4 282 грн.. За рахунок вишукання додаткового ресурсу вдалося збільшити середню заробітну плату на 1 працівника на кінець 2017 року на 18,2% та склала 5 061грн..

Спільними зусиллями за рахунок коштів районного бюджету та трансфертів місцевих рад було забезпечено:

- підвіз учнів до шкіл району 2 285,1 тис.грн.;

- харчування учнів 274,3 тис.грн.;

- утримання закладів освіти 1 657,4 тис.грн.;

- покращення забезпечення харчуванням та медикаментами закладів охорони здоров’я 1 106,5 тис.грн.;

- забезпечено пільгові категорії населення безоплатним проїздом автомобільним та залізничним транспортом, послугами зв’язку 1 244,8 тис.грн.;

- надано фінансову підтримку спортивних споруд 38,6 тис.грн.

З метою забезпечення нормального функціонування закладів культури та дошкільної освіти з районного бюджету було передано трансферти до сільських та селищного бюджетів 8 404,0 тис.грн.

 

Web-адреса: shevchrda.gov.ua/news/id/9004 | Переглядів: 76Дата публікації: 16:27 05.01.2018
Адміністративні послуги
Центр надання адміністративних послуг при Шевченківській райдержадміністрації
Міжрегіональне управління НАДС у Харківській та Сумській областях інформує
Деякі питання визначення переліку посад працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування.Практика застосування ЗУ "Про державну службу"Практичне застосування законодавства про державну службу при зміні істотніх умов державної службиПрактичні питання дотриманням законодавства у сфері державної служби при прийнятті рішення щодо накладення дисциплінарного стягненняПро внесення змін до Порядку визначення спеціальних вимог до осіб, які претендують на зайняття посад державної служби категорій "Б" і "В"Щодо дисциплінарної комісії, оскарження рішення конкурсної комісії або рішення про накладення дисциплінарного стягненняЩодо змін до законодавчих актів України, що стосуються діяльності Міжрегіонального управління НАДС у Харківській та Сумській областях».Щодо присвоєння рангів державним службовцям за співвідношенням до спеціального звання, присвоєного в органах державної податкової служби.
Анонс подій
Подій не заплановано
Свята та події
Пошук
Посилання
 
Версія для слабо- зорих