В Україні стартувало подання електронних заяв на вступ до вишів
В Україні стартувало подання електронних заяв на вступ до вишів

Поділитися новиною:

В Україні стартувало подання електронних заяв на вступ до вишів

В четвер, 12 липня, стартувало подання електронних заяв на вступ до вищих навчальних закладів, - повідомляє Міністерство освіти і науки України.

МОН наполегливо просить абітурієнтів, які вже зареєстрували електронні кабінети та завантажили в них документи, перед поданням заяв перевірити внесену інформацію.

Йдеться про середній бал атестата, який цього року вступники мають розраховувати самостійно, контактні номери телефонів та завантажені файли: фото, додаток до атестата, а також документ про підтвердження реєстрації в селі, якщо вступник претендує на отримання сільського коефіцієнта.

Перевірити коректність інформації та доданих файлів обов’язково потрібно ДО подання першої заяви на вступ. Лише до цього моменту вступник може самостійно змінити внесені дані. Після подання першої заяви зробити це буде неможливо.

Водночас МОН також звертається до вступників з проханням не поспішати подавати електронні заяви у перший день – для цього буде більш ніж достатньо часу. Подавати заяви через електронні кабінети можна буде до 18-ї години 26 липня, тобто понад 2 тижні.

Окрім цього звертають увагу, що реєстрація електронних кабінетів НЕ закінчується 12 липня – вона триватиме до 18-ї години 25 липня.

Переглянути найпоширеніші запитання-відповіді про вступ до вишів можна на сайті МОН

 

З 12 липня заяви та документи від вступників приймають 35 закладів вищої освіти Харківської області - 23 університети, 7 академій та 5 інститутів.

«Реєстрація електронних кабінетів вступників та завантаження необхідних документів розпочалися 2 липня та закінчуються о 18 годині 25 липня. Прийом заяв та документів до вишів закінчується о 18 годині 20 липня для абітурієнтів, які мають проходити співбесіди, вступні іспити або творчі конкурси, та 26 липня - для тих, хто вступає тільки на основі сертифікатів ЗНО», - уточнили в Департаменті науки і освіти ХОДА.

Нагадаємо, цього року вступники можуть подати до 7 заяв на місця державного та регіонального замовлення не більш ніж з 4 спеціальностей.

У 2018 році приймаються сертифікати зовнішнього незалежного оцінювання 2016, 2017 та 2018 років. Сертифікати ЗНО з англійської, французької, німецької та іспанської мов приймаються лише за 2018 рік.

«Формування рейтингових списків вступників здійснюватиметься не пізніше 1 серпня. Зарахування вступників за державним або регіональним замовленням проводиться  7 серпня, контрактників  – не пізніше 30 вересня», - зазначили в Департаменті науки і освіти.

Що стосується охочих вступити на навчання для здобуття ступеня магістра, строки прийому заяв та документів, конкурсного відбору та зарахування на навчання визначаються правилами прийому навчального закладу. При цьому прийом документів закінчується не раніше 26 липня, а зарахування на навчання за державним замовленням відбувається не пізніше 15 вересня.

Жителі окупованих територій Криму та Донбасу можуть вступати до вишів за спрощеною системою через освітні центри «Донбас-Україна», «Крим-Україна».

На території Харківської області функціонують:

- Освітній центр «Донбас-Україна» на базі уповноваженого ЗВО «Луганський національний аграрний університет» (м. Харків, вул. Алчевських, 44, каб. № 101), відповідальна особа - Васюренко Лариса Валентинівна, конт. тел. (095) 644-38-21.

- Освітній центр «Крим-Україна» на базі уповноваженого ЗВО «Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка» (м. Харків, вул. Мироносицька, 92, каб. 105), відповідальна особа - Міленін Андрій Миколайович, конт. тел. (066) 181-68-76.

Освітні центри працюватимуть до 28 вересня.

З метою надання консультативної допомоги вступникам з питань вступної кампанії при Департаменті науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації працює телефон «гарячої лінії» за номером: 705-03-04.

Телефони «гарячої лінії» Міністерства освіти і науки України, яким підпорядковані заклади вищої освіти: (044) 287-89-29; 0-800-50-44-25.

Web-адреса: shevchrda.gov.ua/news/id/9874 | Переглядів: 8Дата публікації: 09:19 13.07.2018
Адміністративні послуги
Центр надання адміністративних послуг при Шевченківській райдержадміністрації
Міжрегіональне управління НАДС у Харківській та Сумській областях інформує
Деякі питання визначення переліку посад працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування.Практика застосування ЗУ "Про державну службу"Практичне застосування законодавства про державну службу при зміні істотніх умов державної службиПрактичні питання дотриманням законодавства у сфері державної служби при прийнятті рішення щодо накладення дисциплінарного стягненняПро внесення змін до Порядку визначення спеціальних вимог до осіб, які претендують на зайняття посад державної служби категорій "Б" і "В"Щодо дисциплінарної комісії, оскарження рішення конкурсної комісії або рішення про накладення дисциплінарного стягненняЩодо змін до законодавчих актів України, що стосуються діяльності Міжрегіонального управління НАДС у Харківській та Сумській областях».Щодо присвоєння рангів державним службовцям за співвідношенням до спеціального звання, присвоєного в органах державної податкової служби.
Анонс подій
Подій не заплановано
Свята та події
Пошук
Посилання
 
Версія для слабо- зорих